.....THE FIRST K-POP FANCLUB

این کلیپ 2ne1 با بقیه کلیپاشون فرق داره!!!!!!!!!!!!ارومه تازه سندرا هم کنار  موهاشو تراشیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                                                اینم لینکش با 4 شارد!


www.4shared.com/video/CxysB9N_/2NE1_-_I_LOVE_YOU_MV.html


نظراتونو بگین لطفا.....کپی فقط با ذکر مبنع!



نظرات شما عزیزان:

pari
ساعت13:23---23 تير 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

zohre
ساعت13:09---23 تير 1391
اهنگشون که قشنگه چرا خوشت نمیاد؟؟؟پاسخ:من با اهنگای اروم حال نمیکنم

fatemeh
ساعت11:25---23 تير 1391
مرسي عزيز منم شمارو لينك كردم
پاسخ:مرسی عزیزم


ریحانه
ساعت10:55---23 تير 1391
مرسی من با اینکه از 2ان ای1 خوشم نمیاد ولی این اهنگشونو دوس دارم
پاسخ:من با اینکه 2ne1 و دوس دارم از این اهنگشون خوشم نمیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 23 تير 1391برچسب:,ساعت 10:44 توسط Y.S| |

Design By : Night Melody